Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
Odnośnie silnika
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
Nasze forum odwiedzono
Ogłoszenia
Aktualny czas
Nasze wozy
----------------
Coś o naszych wozach
Tuning
----------------
Tuning mechaniczny
Tuning karoserii
Car-Audio
Pytania
----------------
Odnośnie silnika
inne podzespoły
Offtpoic
----------------
Karczma
Sondy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
darklord
Wysłany: Sob 11:26, 01 Wrz 2007
Temat postu:
Wielki dzieki za tak wyczerpującą odpowiedz
nosekdomin
Wysłany: Śro 23:30, 29 Sie 2007
Temat postu:
Posiadam ten sam model tylko model 130 km, pracowałem w serwisie vw i z praktyki wiem ze niema reguły, po prostu pech. Dużo daje paliwo, potrafi zanieczyścić i wykończyć. Nie wiem co spowodowało pana usterkę. Pewnie poprzedni właściciel lał nieciekawe paliwo i popędzał go. Pompowtryski wymagają dobrego paliwa i szczególnej troski. Ja osobiście leje tylko orlenowskie lub shellowske paliwo typu wzmocnionego ON verva i v-power diesla ponieważ jest czyste i dodaje mocy, tym bardziej polecam przy pana silniku 101km. Jest to jedyne rozwiązanie na czyste paliwo. Powracając do usterkowości passatow nie mozna powiedzieć ze siadają pompowtryski, a tym bardziej ustalić jak często siadają też niemożna. Niektóre passki kulają 200tyś nawet bez wymiany tulei w zawieszeniu, a w nie ktorych pękają gumy przegubów i wykańczają przeguby napędowe po niewielkim przebiegu, czy też siadają turbiny i pompy. Mogę tylko poradzić aby lać sprawdzone dobre paliwo, po zimie sprawdzać gumy przegubów, nie wjeżdżać w studzienki i łagodnie przyspieszać dopóki nie rozgrzeje pan silnika. Oraz co najważniejsze i utrudniające życie lecz istotne- po zjechaniu z dalszej podróży nie gasić od razu silnika. Ponieważ turbina (tak samo wrażliwa jak pompowtryski) doznaje szoku termicznego, więc trzeba odczekać około minuty (wskazane więcej). Co oczywiście nie oznacza że niemożna jeździć szybko i dynamicznie tym autem. Ale dopiero po rozgrzaniu silnika.
darklord1
Wysłany: Czw 11:47, 23 Sie 2007
Temat postu: Pompowtryski
Witam jakies dwa miesiace temu pupiłem passata b5 rok 2003 silnik 101KM jakies 5 dni temu padł mi jeden z pompowtrysków, Koszt naprawy calkiem fajny
.Jak czesto padają pompowtryski, od czego to zalezy czy od paliwa i czy nie znacie jakiegos sklepu w polsce z tanimi czesciami do silnika
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
::
phore theme by Kisioł
.
Bearshare
Regulamin