Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
Odnośnie silnika
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
Nasze forum odwiedzono
Ogłoszenia
Aktualny czas
Nasze wozy
----------------
Coś o naszych wozach
Tuning
----------------
Tuning mechaniczny
Tuning karoserii
Car-Audio
Pytania
----------------
Odnośnie silnika
inne podzespoły
Offtpoic
----------------
Karczma
Sondy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Pią 23:42, 23 Paź 2009
Temat postu:
KOLEGO SPRAWDZ SOBIE NA POCZATEK ZAWOR N 75 A POTEM PRZEPLYWOMIERZ JEZELI MASZ MOZLIWOSC TO WRZUC AUTO NA KOMPA I SPRAWDZ JAK LADUJE TURBINA I CO POKAZUJE PRZEPLYWOMIERZ PRZY PELNYM BUCIE NA 3 BIEGU DOBRA PRZEPLYWKA POKAZUJE 850 MG\S A TURBINA POWINNA LADOWAC NA FULL JEZELI TAK NIE JEST TO MOZESZ MIEC PROBLEM ALBO Z PRZEPLYWOMIERZEM MASOWYM LUB Z ZAWOREM REGOLACJI CISNIENIA DOLADOWANIA DLATEGO AUTO DOSTAJE CZKAWKI A POTEM NABIERA PREDKOSCI CZASAMI GDY AUTO JUZ MA NAJECHANE TROCHE KM TEN ZAWOREK MOZE SIE ZACINAC BO POPROSTU SIE ZUZYL OSTATECZNA SPRAWA TO ZACINAJACE SIE KIEROWNICE ALE NIEWIEM CZY MASZ U SIEBIE VNT RACZEJ TAK NA POCZATEK SPRAWDZ PRZEPLYWOMIERZ A POTEM ZAWOR REGULACIJ CISNIENIA BO TO W GLOWNEJ MIEZE ONE ZAWSZE SA SPRAWCAMI PROBLEMOW CZASAMI ZDAZA SIE ZE DOLOT ZABITY JEST PRZEZ EGR ALE TO ZADKOSC CHYBA ZE KTOS SMIGA NON STOP W MIESCI OD SWIATEL DO SWIATEL TWOJE OBJAWY TO KLASZYCZNY NOTLAUF KOMPUER PRZECHODZI W TRYB AWARYJNY ZEBY ZABEZPIECZYC I TURBINE I SILNIK PRZED USZKODZENIEM OGRANICZAJAC MOC PRZEZ OBCIECIE DAWKI PALIWA BARDZO DRASTYCZNIE OGRANICZAJAC OSIAGI AUTA JEDNAK W ZUPELNOSCI WYSTARCZA DO DOJECHANIA DO NAJBLIZSZEO SERWISU TAK MYSLA NIEMCY U NAS TO WYGLADA TROCHE INACZEJ .
Tuner 63
Wysłany: Wto 11:12, 02 Cze 2009
Temat postu:
witam przyczyn moze byc kilka a mianowicie ; wezyki paliwa od pompy i dalej ( ze starosci maja pekniecia ) wiec najlepiej wymienic , iglica w turbinie moze sie zawieszac i chyba najgorsze z najgorszych to uszkodzona sama turbina. Ale najlepiej to udac sie do dobrego warsztatu na test silnika i wtedy wie sie wszystko.PZDR
sierocki
Wysłany: Sob 6:32, 23 Maj 2009
Temat postu: Brak mocy w samochodzie
Witam,
Problem w moim aucie jest następujący: od 2 tys obrotów auto zaczyna jechać porządnie załącza się turbina, natomiast od 3 tys obrotów traci moc. Powiedzmy że zredukuję na 3 bieg gaz w podłogę i koło 100km/h auto traci moc już nie przyśpiesza. Motor 1,9 tdi 110 KM. [/quote]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
::
phore theme by Kisioł
.
Bearshare
Regulamin