Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
Odnośnie silnika
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
Nasze forum odwiedzono
Ogłoszenia
Aktualny czas
Nasze wozy
----------------
Coś o naszych wozach
Tuning
----------------
Tuning mechaniczny
Tuning karoserii
Car-Audio
Pytania
----------------
Odnośnie silnika
inne podzespoły
Offtpoic
----------------
Karczma
Sondy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Pon 22:08, 25 Sty 2010
Temat postu:
Witaj,miałem ten sam problem-brak mocy,po dokładnym sprawdzeniu-turbinka pompuje do dziś,wymieniłem czujnik od doładowania,miał uszkodzenie mechaniczne,elektrycznie był sprawny,trzeba sprawdzać po kolei,pozdrawiam-gość
Gość
Wysłany: Śro 14:55, 11 Lis 2009
Temat postu:
ja też te same objawy miałem przy różnych prędkościach. skończyło się na tym że piardło turbo i teraz czekam na regenerację
Gość
Wysłany: Wto 22:19, 19 Maj 2009
Temat postu:
też mi sie to trafialo kilkukrotnie i byly obawy, ze to pompa, ale na szczescie to tylko wezyk od podcisnienia pękaly ze starości, jest ich wiele, więc trzeba dobrze poszukać
Gość
Wysłany: Sob 20:44, 21 Lut 2009
Temat postu:
witam kolego mam ten sam prblem co ty mozesz mi napisać co było przyczyną
B-c
Wysłany: Wto 22:49, 10 Lut 2009
Temat postu:
Witam. Z tego co mi wiadomo to tak sie zachowuje każdy sinik po przewinięciu sinika z obrotami na czerwone pole. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy.
Gość
Wysłany: Nie 7:14, 21 Wrz 2008
Temat postu:
Witam.A ja miałem identyczny proglem (przy 120 przestawał ciągnąć)a przyczyną był wypadniety wężyk od podciśnienia.U mnie w okolicy(za)filtrem paliwa(taki rozgałężnik)
Pozdrawiam
Gość
Wysłany: Nie 21:28, 13 Lip 2008
Temat postu:
Witam jeżeli zdaża się to sporadycznie to oznacza że twoja turbina przeładowuje i komputer wchodzi w tryb awaryjny.
Tombisek
Wysłany: Pon 18:32, 02 Cze 2008
Temat postu:
Witam miałem ten sam problem zawór iglicy w turbinie .
gość
Wysłany: Sob 20:11, 05 Kwi 2008
Temat postu: passat
Miałem ten sam problem w 110 konnym tdi i objawy były identyczne, podejrzeń było wiele, ale okazało się że to wina turbiny musiała iść do regeneracji, dokładniej ci tego nie opisze, wiem tylko, że coś w niej zacierało i częściowo musiała być zregenerowana
domel30
Wysłany: Nie 14:27, 30 Mar 2008
Temat postu: Passat 1,9 tdi na pompowtryskach 120km/h i stop!!!SZCZECIN
Witam
Mam pytanko posiadam pasata 1,9 tdi z 2000r i..problem podczas jazdy autostradą auto bardzo dziwnie sie zachowuje przy wbiciu 6 biegu i dociągnięciu do 120km/h auto traci moc zachowuje sie jak maluch nie daje sie z niego nic wycisnąć. Po wygaszeniu silnika i ponownym załączeniu wszystko wraca do normy. Nie dzieje sie tak zawsze lecz co jakis czas. Czekam na wizyte u mechanika ale prosze was o porade co to moze byc i jakie koszty mnie czekają?? A jeszcze ktoś z forumowiczów moze polecic mi jakiś dobry w miarę tani warsztat do VW w okolicach Szczecina
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
::
phore theme by Kisioł
.
Bearshare
Regulamin