Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B3VARIANT35I136PS
|
Wysłany:
Wto 20:14, 02 Paź 2007 |
|
|
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam!
4 dni temu kupiłem Passacika B3 z 1991 roku, kombi, silnik 2.0 136 PS.
Auto było kupowane trochę na wariackich papierach, bo poprzedni właściciel następnego dnia na miesiąc wyjeżdżał z kraju. Szczerze mówiąc, to niezbyt chciał się pozbyć tego auta, ale spodobało mi się, i go namówiłem. Na jeździe próbnej było wszystko ok. Powiedział mi co muszę zrobić, ja to zaakceptowałem i dobiliśmy targu. Ale już następnego dnia na jałowych obrotach na luzie zaczął mi gasnąć. A dzisiaj rano po odpaleniu już chodził "nierównomiernie". Po pracy nie udało mi się już go w ogóle odpalić... Mechanik który zajmował się tym autem, powiedział mi że zna problem, i że na 95% trzeba wymienić pompkę paliwową. Tak więc zakupiłem i wymieniłem ową pompkę. Ale AUTO NADAL NIE PALI!!! Jest to mój pierwszy samochód, mam go zaledwie od 4 dni, i NIE WIEM CO MAM ROBIĆ... POMOCY!!!!!
Zaznaczam, że na mechanice samochodowej nie znam się prawie wcale...
Czekam na Waszą pomoc.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
B3VARIANT35I136PS
|
Wysłany:
Śro 17:18, 03 Paź 2007 |
|
|
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam ponownie.
Widzę, że nie ma tu zbytniego ruchu, ale może ktoś w końcu się zlituje, i coś podpowie...
Dodam, że silnik odpala, ale od razu gaśnie. Jak udało mi się go odpalić, to na wysokich obrotach dało się utrzymać, ale jak zabierałem nogę z gazu, to gasł. Dzisiaj zabrał go mechanik (odpalił i pojechał, ale znowu nie daje się odpalić). Okazało się, że wczoraj wymieniłem pomkę pomocniczą... (zaznaczałem, że nie znam się na mechanice) - tą którą wyjmuje się w bagażniku z góry zbiornika. Mam tą główną pompkę - nową, ale nie oryginalną. Zawiozłem ją do mechanika, a ten mi wykład, że taki zamiennik może być nic nie wart, że może nie spełniać parametrów... Według mnie, jeżeli ktoś produkuje zamiennik danej części, to powinien mieć on takie same parametry (może oprócz żywotności). On proponuje oryginalną pomkę za ponad 700 zł. Mnie na to nie stać. I tak będę musiał w ten samochód włożyć dużo pracy i pieniędzy (jeżeli silnik będzie działał).
PORADŹCIE PROSZĘ CO MAM ROBIĆ...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 20:21, 04 Lis 2007 |
|
|
|
zobacz przekaznik sterowania pompa paliwa w moim passku ma nr 30
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|