Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janusz Gość
|
Wysłany:
Nie 1:27, 14 Paź 2007 |
|
|
|
Jestem posiadaczem VW PASSATA 101KM rok 2001, jadąc samochodem przy obrotach ok 2800 silnik traci nagle moc. Badanie na komputerze silnika wykazało usterke czujnika ciśnienia doładowania turbiny. Moje pytanie - czy jest to bezpośrednia przyczyna spadku mocy silnika czy też przypuszczalna usterka jaką odczytał komputer? Mam obawy co do prawidłowej pracy turbiny. Jeżeli spotkaliście się z podobnymi ojawami prosze o komentarz.
|
|
|
|
|
nosekdomin
|
Wysłany:
Pon 11:09, 15 Paź 2007 |
|
|
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 27 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Oczywiście wskazanie usterki z komputera diagnostycznego może nie być do końca wiarygodne. Ale na pewno skieruje tok myślenia w odpowiednie miejsce. Podejrzewam iż jest to raczej na pewno wada tego czujnika. Lecz przy okazji warto się zastanowić co ją spowodowało. Może jakiś wąż pękł albo ulega rozszczelnieniu. Jeśli ma pan objawy co do pracy turbiny to powinien się pan udać do serwisu diesla. Wiele osób nie zwraca na to uwagi ale takie usterki samej turbiny czy jej komponentów są spowodowane np. zbyt szybkim wyłączeniem silnika po dynamicznej jeździe, czy dłuższej trasie. Turbina powinna lekko ostygnąć, czas tej operacji to około 1 minuty, a zużycie paliwa w na postoju z rozgrzanym silnikiem to 0,5l/h. Pozdrawiam szerokiej drogi.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|