Smalec na korku oleju i górnej części miarki może świadczyć o niedogrzanym silniku ,jeżeli nie ma innych objawów.W najgorszym przypadku mogła walnąć uszczelka pod głowicą.Co do nadmiernego dymienia to zależy jakiej barwy jest dym,,jeśli biały i duże ilości to może być spowodowane rozszczelnieniem się uszczelki głowicy między cylindrem a kanałem wodnym.W takim przypadku rośnie nadciśnienie w układzie chłodzenia a z rury kapie woda z dodatkiem płynu chłodzącego.Prostym ale nie higienicznym sposobem na sprawdzenie składu tej wody jest jej smak.Jeśli jest słodka to śmiało możesz demontować głowicę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pasek dnia Czw 18:50, 15 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach