witam
kupilem vw b5 99r 110 KM przebieg 210000km. bez ksiazki serwisowej
nie wiem kiedy wymieniono olej w nim
1 mechanik sprawdzil organo leptycznie stary olej polecił zalac mineralem tak tez uczyniłem
gdy wymienialem paski rozrzadu 2 mechanik powiedzial mi ze stuka mi popychacz i poniewaz jest w nim turbina nalezy jezdzic na min polsyntertyku i zalecil zmiane na taki.
czy ktos z was mial problem z regulatorami hydraulicznymi zaworow.
mam pytanie czy jesli na mineralnym stuka bedzie tez stuklac na półnimeralnym. czy pomimo niewskazanego przejscia z mineralu na półsyntetyk przejsc czy pozostac na minerale?
Seba Gość
Wysłany:
Pią 22:29, 30 Lis 2007
Witam mam takie samo autko z identycznym silnikiem i podobnym przebiegiem podziękuj temu mecha sory (konowałowi) który ci wlał olej minerany niech ci zapłaci odszkodowanie, te silniki pracują do końca na syntetykach i pół syntetykach nigdy na innych..... A i apropos nie ma oleju półmineralnego.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach