Witam,
Problem w moim aucie jest następujący: od 2 tys obrotów auto zaczyna jechać porządnie załącza się turbina, natomiast od 3 tys obrotów traci moc. Powiedzmy że zredukuję na 3 bieg gaz w podłogę i koło 100km/h auto traci moc już nie przyśpiesza. Motor 1,9 tdi 110 KM. [/quote]
witam przyczyn moze byc kilka a mianowicie ; wezyki paliwa od pompy i dalej ( ze starosci maja pekniecia ) wiec najlepiej wymienic , iglica w turbinie moze sie zawieszac i chyba najgorsze z najgorszych to uszkodzona sama turbina. Ale najlepiej to udac sie do dobrego warsztatu na test silnika i wtedy wie sie wszystko.PZDR
Post został pochwalony 0 razy
Gość
Wysłany:
Pią 23:42, 23 Paź 2009
KOLEGO SPRAWDZ SOBIE NA POCZATEK ZAWOR N 75 A POTEM PRZEPLYWOMIERZ JEZELI MASZ MOZLIWOSC TO WRZUC AUTO NA KOMPA I SPRAWDZ JAK LADUJE TURBINA I CO POKAZUJE PRZEPLYWOMIERZ PRZY PELNYM BUCIE NA 3 BIEGU DOBRA PRZEPLYWKA POKAZUJE 850 MG\S A TURBINA POWINNA LADOWAC NA FULL JEZELI TAK NIE JEST TO MOZESZ MIEC PROBLEM ALBO Z PRZEPLYWOMIERZEM MASOWYM LUB Z ZAWOREM REGOLACJI CISNIENIA DOLADOWANIA DLATEGO AUTO DOSTAJE CZKAWKI A POTEM NABIERA PREDKOSCI CZASAMI GDY AUTO JUZ MA NAJECHANE TROCHE KM TEN ZAWOREK MOZE SIE ZACINAC BO POPROSTU SIE ZUZYL OSTATECZNA SPRAWA TO ZACINAJACE SIE KIEROWNICE ALE NIEWIEM CZY MASZ U SIEBIE VNT RACZEJ TAK NA POCZATEK SPRAWDZ PRZEPLYWOMIERZ A POTEM ZAWOR REGULACIJ CISNIENIA BO TO W GLOWNEJ MIEZE ONE ZAWSZE SA SPRAWCAMI PROBLEMOW CZASAMI ZDAZA SIE ZE DOLOT ZABITY JEST PRZEZ EGR ALE TO ZADKOSC CHYBA ZE KTOS SMIGA NON STOP W MIESCI OD SWIATEL DO SWIATEL TWOJE OBJAWY TO KLASZYCZNY NOTLAUF KOMPUER PRZECHODZI W TRYB AWARYJNY ZEBY ZABEZPIECZYC I TURBINE I SILNIK PRZED USZKODZENIEM OGRANICZAJAC MOC PRZEZ OBCIECIE DAWKI PALIWA BARDZO DRASTYCZNIE OGRANICZAJAC OSIAGI AUTA JEDNAK W ZUPELNOSCI WYSTARCZA DO DOJECHANIA DO NAJBLIZSZEO SERWISU TAK MYSLA NIEMCY U NAS TO WYGLADA TROCHE INACZEJ .
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach