Forum  Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Brak mocy w samochodzie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Odnośnie silnika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sierocki
Gość
PostWysłany: Sob 6:32, 23 Maj 2009 Powrót do góry





Witam,
Problem w moim aucie jest następujący: od 2 tys obrotów auto zaczyna jechać porządnie załącza się turbina, natomiast od 3 tys obrotów traci moc. Powiedzmy że zredukuję na 3 bieg gaz w podłogę i koło 100km/h auto traci moc już nie przyśpiesza. Motor 1,9 tdi 110 KM. [/quote]
Tuner 63
PostWysłany: Wto 11:12, 02 Cze 2009 Powrót do góry

Dołączył: 12 Paź 2007

Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EU

witam przyczyn moze byc kilka a mianowicie ; wezyki paliwa od pompy i dalej ( ze starosci maja pekniecia ) wiec najlepiej wymienic , iglica w turbinie moze sie zawieszac i chyba najgorsze z najgorszych to uszkodzona sama turbina. Ale najlepiej to udac sie do dobrego warsztatu na test silnika i wtedy wie sie wszystko.PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 23:42, 23 Paź 2009 Powrót do góry





KOLEGO SPRAWDZ SOBIE NA POCZATEK ZAWOR N 75 A POTEM PRZEPLYWOMIERZ JEZELI MASZ MOZLIWOSC TO WRZUC AUTO NA KOMPA I SPRAWDZ JAK LADUJE TURBINA I CO POKAZUJE PRZEPLYWOMIERZ PRZY PELNYM BUCIE NA 3 BIEGU DOBRA PRZEPLYWKA POKAZUJE 850 MG\S A TURBINA POWINNA LADOWAC NA FULL JEZELI TAK NIE JEST TO MOZESZ MIEC PROBLEM ALBO Z PRZEPLYWOMIERZEM MASOWYM LUB Z ZAWOREM REGOLACJI CISNIENIA DOLADOWANIA DLATEGO AUTO DOSTAJE CZKAWKI A POTEM NABIERA PREDKOSCI CZASAMI GDY AUTO JUZ MA NAJECHANE TROCHE KM TEN ZAWOREK MOZE SIE ZACINAC BO POPROSTU SIE ZUZYL OSTATECZNA SPRAWA TO ZACINAJACE SIE KIEROWNICE ALE NIEWIEM CZY MASZ U SIEBIE VNT RACZEJ TAK NA POCZATEK SPRAWDZ PRZEPLYWOMIERZ A POTEM ZAWOR REGULACIJ CISNIENIA BO TO W GLOWNEJ MIEZE ONE ZAWSZE SA SPRAWCAMI PROBLEMOW CZASAMI ZDAZA SIE ZE DOLOT ZABITY JEST PRZEZ EGR ALE TO ZADKOSC CHYBA ZE KTOS SMIGA NON STOP W MIESCI OD SWIATEL DO SWIATEL TWOJE OBJAWY TO KLASZYCZNY NOTLAUF KOMPUER PRZECHODZI W TRYB AWARYJNY ZEBY ZABEZPIECZYC I TURBINE I SILNIK PRZED USZKODZENIEM OGRANICZAJAC MOC PRZEZ OBCIECIE DAWKI PALIWA BARDZO DRASTYCZNIE OGRANICZAJAC OSIAGI AUTA JEDNAK W ZUPELNOSCI WYSTARCZA DO DOJECHANIA DO NAJBLIZSZEO SERWISU TAK MYSLA NIEMCY U NAS TO WYGLADA TROCHE INACZEJ .
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Odnośnie silnika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare